عوامل افزایش بازدید و موفقیت آگهی در دیوار

افزایش بازدید آگهی دیوار

در این مقاله چه چیز میخوانیم؟

امروز افراد کمی در کشور ما هستند که نام اپلیکیشن دیوار به گوش آنها نخورده باشد. در حال حاضر دیوار را میتوان محبوب ترین روش برای خرید و فروش اجناس مختلف نو و دست دوم در کشور دانست. اما بسیاری از افراد با درج اولین آگهی در دیوار و عدم دریافت بازخورد از آگهی ، ناامید میشوند. در این مقاله به بیان نکاتی میپردازیم که با استفاده از آنها میتوانید یک آگهی موفقیت آمیز ثبت کنید و جنس مورد نظر خود را به فروش برسانید.

چرا پس از ثبت آگهی در دیوار تماسی دریافت نمیکنم؟؟!

این پرسشی است که این روزها برای افراد زیادی مطرح میشود. شاید تا قبل از شیوع کرونا که استفاده از فضای مجازی و اپ هایی مانند دیوار رواج کمتری داشت، تمامی آگهی های دیوار به یک اندازه بازخورد دریافت میکردند. اما هم اکنون اینگونه نیست. این مسئله به دلیل افزایش بسیار زیاد تعداد آگهی های ثبت شده در دیوار است.

زمانی که یک کاربر به دنبال موردی است و وارد اپ دیوار میشود اگر تنها یک یا چند آگهی در آن زمینه را مشاهده کند، مطمئنا صاحبان آگهی ها اجناس خود را با موفقیت خواهند فروخت. اما زمانی که با ورود به دیوار با انبوهی از آگهی ها در آن زمینه روبرو شود، مطمئنا با دقت بیشتری از بین آنها انتخاب خواهد کرد.

جذابیت راز موفقیت آگهی ها در دیوار

با توجه به گفته های قبلی، شاید این پرسش برای شما ایجاد شود که کاربر بر چه اساسی آگهی مورد نظر خود را انتخاب میکند؟! پاسخ کاملا واضح است. جدابیت کلید اصلی دیده شدن یک آگهی دیوار توسط کاربر است. خود را به جای یک کاربر بگذارید. تصور کنید به دنبال خرید یک فرش هستید. در بین آگهی های فرش آیا با آگهی دهنده ای که تصویری درج نکرده است تماس میگیرید یا آنکه تصویر و اطلاعات کاملی ارائه کرده است؟

چگونه یک آگهی جذاب درج کنیم؟!

با مطالعه توضیحات قبلی شاید تصور کنید که ثبت یک آگهی جذاب کار سخت و زمان بری است. اما این تصور کاملا غلط است. برای اینکه بدانید چه آگهی جذاب است تنها کافی است خود را به جای کاربر گذاشته و از دید او آگهی خود را مشاهده کنید. در ادامه به بیان مواردی میپردازیم که برای ثبت یک آگهی جذاب میبایست آنها را رعایت کنید.

عنوان آگهی کلید اصلی موفقیت در دیوار

اولین چیزی که یک کاربر در آگهی های دیوار میبیند و میتواند نظر او را برای باز کردن آگهی جلب کند، عنوان آگهی است. بنابراین عنوان را میتوان کلید ورود به قلب یک مشتری دانست. اما چگونه عنوانی جذاب داشته باشیم؟ برای داشتن بهترین عنوان آگهی باید در کوتاه ترین عبارت ممکن بیشترین اطلاعات را ارائه کنید. به عنوان مثال خودتان قضاوت کنید کدام یک از عنوان های “لپ تاپ دل سالم” و “لپ تاپ Dell 1545 دو گرافیکه” جذاب تر است؟!

اهمیت درج تصویر و استاندارد بودن آن در آگهی دیوار

تصاویر آگهی را میتوان مهم ترین بخش هر آگهی دانست. زیرا تصاویر از دو منظر اهمیت دارند. اول اینکه بسیاری از افراد آگهی های بدون تصویر را باز نمیکنند و از آنها به سادگی میگذرند. و مورد دوم اینکه یک تصویر جذاب و استاندارد میتوان باعث ترغیب مشتری به تماس با آگهی گیرنده شود.

پس اولین نکته ضروری بودن درج تصویر است. عدم درج تصویر در آگهی 80 درصد از امکان موفقیت آگهی را کاهش میدهد. دومین نکته نیز استفاده از تصاویر جذاب و استاندارد است. از تصاویری استفاده کنید که دارای کیفیت مناسبی هستند و همچنین جزئیات محصول به طور کامل در آنها قابل مشاهده است. از چند تصویر که از زوایای مختلف تهیه شده است استفاده کنید. همچنین تصاویری که شلوغ نیستند باعث تمرکز کاربر بر روی هدف میشوند.

روش نوشتن توضیحات جذاب و استاندارد در آگهی دیوار

حالا که با نوشتن یک عنوان جذاب و استفاده از تصاویر کاربر را ترغیب کرده اید که آگهی شما را باز کند، تنها یک مرحله تا موفقیت فاصله دارید. در این مرحله باید کاربر را ترغیب کنید تا با شما تماس برقرار نماید. اینکار با نوشتن متن یا توضیحات جذاب و استاندارد در آگهی انجام میشود. اما چگونه باید اینکار را انجام دهیم؟ در ادامه به بیان نکاتی در این زمینه میپردازیم.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین زمان و ساعت درج آگهی در دیوار

از لحن دوستانه در توضیحات آگهی استفاده کنید

زمانی که یک کاربر آگهی شما را مطالعه میکند، نباید تصور کند که با یک آدم بدخلق و خشک روبرو است. با استفاده از لحن دوستانه میتوانید بین خودتان و کاربر یک حس اعتماد ایجاد کنید و او را ترغیب به تماس کنید. البته در استفاده از لحن دوستانه افراط نکنید. زیرا ممکن است کاربر تصور کند که شما قصد فریب او را دارید.

ارائه اطلاعات کامل در توضیحات آگهی

زمانی یک کاربر تبدیل به مشتری خواهد شد که دقیقا بداند برای چه چیزی قرار است هزینه بپردازد. بنابراین درج توضیحات کامل میتواند شما را به هدف خود برساند. تمام جزئیات جنس مورد نظر خود را در توضیحات درج کنید. حتی اگر کاربر میتواند آن را با یک جستجوی اینترنتی به دست آورد، دلیل بر عدم درج آن در آگهی نیست. به طور کلی مواردی که باید در توضیحات آگهی درج شود به این شرح است:

  • وضعیت کیفی کالا و میزان کارکرد آن
  • مشخصات ظاهری و وضعیت ظاهری کالا
  • مشخصات فنی کالا به طور کامل
  • درج قیمت آکبند محصول در صورت امکان
  • بیان مزایای ویژه کالا

درج ساعات تماس ، نحوه ارتباط و نحوه خرید در توضیحات آگهی دیوار

موارد پایانی که باید در نوشتن توضیحات آگهی آنها را در نظر بگیریم، ساعات تماس ، روش های ارتباطی و نحوه خرید کالای آگهی شده است. اگر تنها در ساعات خاصی از روز میتوانید پاسخگوی کاربرانی که تماس میگیرند باشید، باید اعلام کنید که در چه ساعاتی امکان پاسخگویی دارید.

همچنین با اعلام روش های ارتباطی به کاربر میتوانید به تماس راحت تر مشتری با خودتان کمک کنید. به طور مثال اعلام کنید که از طریق تماس، پیامک و چت واتساپ پاسخگو هستید. اگر برای خرید کالای مورد آگهی شرایط خاصی نیز وجود دارد، باید آن را در توضیحات آگهی درج کنید. به طور مثال اگر تنها قادر به ارسال پستی محصول هستید ضروری است در توضیحات آگهی آن را درج کنید.

درج قیمت صحیح و دقیق در آگهی های دیوار

مورد دیگری که در موفقیت آگهی ها نقش بسزایی دارد، قیمت است. اولین نکته این است که به طور کلی آگهی هایی که از مبلغ توافقی به جای درج دقیق قیمت استفاده میکنند، از موفقیت کمتر و بازدید کمتری برخوردار میشوند. پس درج قیمت ضروری به نظر میرسد. نکته دیگر اینکه بسیار مشاهده میشود که آگهی دهندگان قیمتی پایین برای آگهی خود ثبت میکنند اما زمانی که مشتری با آنها تماس میگیرد قیمت دیگری اعلام میکنند. اینکار منجر به سلب اعتماد مشتری و عدم موفقیت شما میشود. پس قیمت آگهی به صورت صحیح و دقیق درج کنید.

با مشتریان رفتار مناسب و محترمانه داشته باشید

آخرین نکته برای موفقیت آگهی های دیوار داشتن رفتاری مناسب و محترمانه با مشتریان است. شما باید نسبت به آگهی درج شده مشخصات شخصیتی مشتریان خود را به صورت تقریبی بدانید و رفتار خود را نسبت به آن تنظیم کنید. زیرا مشتریان به رفتار آگهی دهندگان حساسیت زیادی نشان میدهند.

همچنین مطالعه کنید:

کلاهبرداری در دیوار و شیپور و نحوه پیگیری آن

مقالات دیگر پاسخگو رایانه

بدون پرسش یا دیدگاه on عوامل افزایش بازدید و موفقیت آگهی در دیوار

دیدگاه یا پرسش خود را درج کنید!

آخرین مقالات

به راهنمایی نیاز دارید؟

کارشناسان ما در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند.

تماس با پاسخگو رایانه

دسته بندی بلاگ

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به دامنه PCPasokh.ir میباشد.1399-1400