پاسخگو رایانه
جستجو
Close this search box.

راهنمای رفع خطای message:””; status:”fail” هنگام ورود به اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران است و بسیاری از مردم زمان زیادی از روز خود را در اینستاگرام میگذرانند. با تمام این محبوبیت گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی در اینستاگرام روبرو شویم. یکی از این مشکلات، خطای ناشناخته message:""; status:"fail" است که هنگام ورود به حساب کاربری نمایش داده می‌شود. در این مقاله، به بررسی علل مختلف این خطا و روش‌های ساده برای رفع آن می‌پردازیم.

روش های رفع خطای message:""; status:"fail" هنگام ورود به اینستاگرام

فهرست مطالب

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران است و بسیاری از مردم زمان زیادی از روز خود را در اینستاگرام میگذرانند. با تمام این محبوبیت گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی در اینستاگرام روبرو شویم. یکی از این مشکلات، خطای ناشناخته message:""; status:"fail" است که هنگام ورود به حساب کاربری نمایش داده می‌شود. در این مقاله، به بررسی علل مختلف این خطا و روش‌های ساده برای رفع آن می‌پردازیم.

دلایل بروز خطای message:""; status:"fail" 

این خطا ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. برخی از این دلایل فنی و برخی دیگر به خاطر تحریم ها علیه ایران و یا مسدود بودن اینستاگرام در ایران رخ میدهد. در ادامه به معرفی دلایل بروز این خطا پرداخته ایم.

1- قطعی اینترنت و یا مشکل VPN

اینستاگرام یک نرم افزار آنلاین است و برای ورود به آن باید دسترسی به اینترنت به صورت پایدار برقرار باشد. همانطور که میدانید امکان استفاده از اینستاگرام بدون وی پی ان در ایران وجود ندارد. بنابراین پیش از ورود به اینستاگرام به غیر از اطمینان از اتصال اینترنت باید مطمئن شوید که پروکسی یا VPN شما فعال است و با موفقیت به اینترنت متصل میشود. اغلب موارد بروز خطای message:””; status:”fail” هنگام ورود به اینستاگرام به دلیل مشکلات اینترنت و فیـــلــ تر شکن است.

روش های تشخیص مشکلات اینترنت و VPN

  1. پیش از هر چیز اطمینان حاصل کنید که دیتای تلفن همراه روشن است و علامت مربوط به اینترنت دیتا در نوار اعلان گوشی شما وجود دارد.
  2. در صورتی که مورد قبلی مشکلی نداشت، بررسی کنید که نرم افزار VPN یا همان فیــلـــ تر شکن شما فعال است.
  3. در صورتی که از فعال بودن نرم افزار مورد 2 اطمینان داشتید، مرورگر را در تلفن همراه خود باز کرده و یک جستجو در گوگل انجام دهید. اگر صفحه نتایج گوگل با موفقیت نمایش داده شد به معنای اتصال موفق به اینترنت است و اگر نمایش داده نشد نشان دهنده مشکل در اتصال اپ VPN است.

2- بروز نبودن اپ اینستاگرام

مورد بعدی که میتواند باعث بروز خطاهای مختلف در اینستاگرام شما شود، استفاده از نسخه های قدیمی این اپ است. برای اینکه همیشه از بروزترین امکانات اینستاگرام استفاده کنید و مشکلی برای اتصال به آن نداشته باشید، همیشه از آخرین نسخه این نرم افزار استفاده نمایید.

3- استفاده از OG Insta یا Gb insta یا نرم افزار های مود شده دیگر

یکی از مهم ترین دلایلی که میتواند باعث بروز خطای message:””; status:”fail” در اینستاگرام و یا حتی بلاک شدن و عدم دسترسی دائمی شما به اکانت اینستا شود، استفاده از نرم افزار های مود شده مانند جی بی اینستاگرام است. بنابراین در صورتی که از اپ هایی مانند GBinsta یا OGinsta یا instagram+ استفاده میکنید و با این خطا روبرو شده اید، اپ اصلی اینستاگرام را نصب کرده و مجددا سعی کنید وارد اکانت خود شوید.

4- مشکلات امنیتی اکانت اینستاگرام

دلیل بعدی که ممکن است باعث ایجاد خطا هنگام ورود به اینستاگرام شود، مشکلات امنیتی اکانت است. اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را چندین بار اشتباه وارد کنید و یا با چندین آدرس IP مختلف به اکانت خود وارد شوید ممکن است اینستاگرام از ورود مجدد شما به اکانت جلوگیری نماید. بنابراین اگر تصور میکنید به دلایل مختلف امنیتی اکانت شما مسدود شده است با کارشناسان مرکز پاسخگو رایانه تماس حاصل نمایید.

روش های رفع خطای message:""; status:"fail" هنگام ورود به اینستاگرام
روش های رفع خطای message:””; status:”fail” هنگام ورود به اینستاگرام

چگونه خطای message:””; status:”fail” را برطرف کنیم؟

همانگونه که بررسی کردیم، خطای message:""; status:"fail" می‌تواند ناشی از مشکلات مختلفی باشد، از جمله مشکل اتصال به اینترنت، ورود مکرر رمز عبور اشتباه، مشکلات امنیتی و یا استفاده از نرم افزار های مود شده.. با دنبال کردن روش‌هایی که در ادامه ذکر میکنیم به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد.

روش های رفع مشکلات اینترنت و پروکسی

  1. در صورتی که آیکون مربوط به اینترنت در تلفن همراه را مشاهده نمیکنید، گوشی خود را یکبار ریستارت (خاموش و روشن) کنید. اگر پس از اینکار همچنان این مشکل وجود داشت با پشتیبانی اپراتور خود (ایرانسل شماره700 و همراه اول 9990) تماس حاصل نمایید.
  2. در صورتی که مشکلی در اتصال اینترنت وجود نداشت، بررسی کنید که نرم افزار قند شکن شما بروز باشد. سپس یکبار اتصال آن را قطع و وصل کرده و مجددا بررسی کنید. اگر همچنان مشکل وجود داشت از یک نرم افزار دیگر استفاده نمایید.
  3. پیشنهاد ما به شما استفاده از VPN های پولی است. زیرا سرویس های رایگان دائما در حال تغییر آیپی هستند که ممکن است منجر به مشکلات امنیتی برای اکانت شما شود.

برای مطالعه بیشتر : “راهنمای رفع خطای صفحه آبی یا همان صفحه مرگ ویندوز

بروزرسانی اپ اینستاگرام

اگر ارتباط اینترنتی و اپ پروکسی شما مشکلی نداشتند، قدم بعدی بررسی بروز بودن اپ اینستاگرام است. با استفاده از گوگل پلی بررسی کنید که آپدیت جدیدی برای اینستاگرام وجود دارد یا خیر و اگر وجود داشت آن را نصب کنید.

استفاده از اپ اینستاگرام اصلی

قدم بعدی برای رفع خطای message:””; status:”fail”، استفاده از اپ اصلی اینستا است. حتی اگر هیچگونه مشکلی در ورود و استفاده از اینستاگرام ندارید و از اپ های مود شده مانند جیبی اینستا استفاده میکنید، همین الان آن را حذف کنید و اپ اصلی را نصب کنید. اپ های مود شده ممکن است باعث بسته شدن دائمی اکانت شما شوند.

رفع مشکلات امنیتی اینستاگرام

در صورتی که مشکل ورود به اینستا ناشی از مسائل امنیتی اکانت باشد، اولین اقدامی که باید انجام دهید تغییر رمز عبور ورود به اکانت است. پس از تغییر رمز اگر همچنان امکان ورود نداشتید، با کارشناسان پاسخگو رایانه تماس حاصل نمایید.

همچنین در صورتی که از گوشی های آیفون استفاده میکنید پیشنهاد میکنیم از مقاله “راهنمای مشکلات متداول ، رفع مشکل و بازیابی اپل آیدی” دیدن نمایید.

 

ارتباط فوری با مرکز پاسخگو رایانه

کاربر گرامی، شما میتوانید با استفاده از گزینه های زیر در تمام 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *