پاسخگو رایانه
جستجو
Close this search box.

بهترین زمان برای درج آگهی در دیوار و شیپور + ترفندها

بهترین روز و ساعت برای درج آگهی در دیوار و شیپور

فهرست مطالب

امروزه درصد زیادی از مردم با پلتفرم های دیوار و شیپور آشنایی دارند و برای خرید و فروش انوع لوازم دست دوم ، املاک و حتی آگهی های استخدام از آنها استفاده میکنند. اگر شما نیز در دیوار و شیپور آگهی ثبت کرده باشید، قطعا میدانید که زمان ثبت آگهی بر میزان موفقیت و بازخورد آن تاثیر دارد. در این مقاله به بررسی بهترین زمان ثبت آگهی در پلتفرم های دیوار و شیپور برای اینکه بهترین بازخورد را دریافت کنید پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

بهترین روز هفته برای ثبت آگهی در دیوار و شیپور

طبق بررسی های انجام شده و گزارشات مرکز پشتیبانی دیوار ثبت آگهی در روزهای مختلف هفته قطعا نتایج متفاوتی برای آگهی دهنده خواهد داشت. طبق بررسی ها روزهای سه شنبه شلوغ ترین و پرکارترین روز دیوار و شیپور است و بنابراین با ثبت آگهی در این روز میتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. در طرف مقابل روزهای جمعه با توجه به اینکه تعطیل رسمی است، خلوت ترین روز دیوار بوده و کمترین تعامل در این روز انجام میگیرد. الباقی روزهای هفته تعامل تقریبا در یک سطح بوده و تفاوت چشمگیری ندارد.

بهترین روز برای ثبت آگهی در دیوار

بهترین ساعت ثبت آگهی در دیوار و شیپور

پس از بررسی بهترین روز برای ثبت آگهی متوجه شدیم که در صورت ثبت آگهی در روز سه شنبه بیشترین تماس را دریافت خواهیم کرد. اما آیا ساعت ثبت آگهی نیز مهم است؟ قطعا ساعت درج آگهی نیز اهمیت ویژه ای دارد. بر اساس بررسی ها و گزارشات تعاملات در دیوار و شیپور تقریبا از ساعت 8 صبح آغاز شده و به تدریج افزایش میابد. به همین ترتیب بین ساعات 11 تا 1 ظهر به بیشترین حد خود رسیده و پس از ساعت 3 ظهر روند کاهشی در پیش میگیرد. بنابراین شلوغ ترین ساعات در اپ های دیوار و شیپور بین ساعات 11 تا 13 میباشد.

بهترین ساعت برای ثبت آگهی در دیوار و شیپور
بهترین ساعت برای ثبت آگهی در دیوار و شیپور

برای مطالعه بیشتر: بررسی جامع پردازنده های نسل 14 اینتل

ترفندهایی برای موفقیت بیشتر آگهی های دیوار و شیپور

پس از بررسی بهترین روز و ساعت برای درج آگهی در دیوار و شیپور، نوبت به بیان ترفندهایی برای موفقیت بیشتر آگهی میرسد. ثبت آگهی در شلوغترین زمان به تنهایی باعث موفقیت آگهی شما نمیشود. بنابراین در ادامه نیز همراه ما باشید:

  • مهمترین بخش هر آگهی عنوان است. در صورتی که عنوان آگهی جذابیت نداشته باشد حتی اگر قیمت محصول شما مناسب باشد، موفق به فروش آن نخواهید شد. بنابراین در زمان ثبت عنوان دقت کافی داشته باشید. سعی کنید مهمترین ویژگی های محصول خود را در عنوان ذکر کنید.
  • دومین عامل موفقیت آگهی های دیوار و شیپور، تصویر مناسب است. طبق بررسی ها آگهی های فاقد تصویر به طور میانگین 45 درصد کمتر از آگهی هایی که دارای تصویر هستند بازخورد دریافت میکنند. سعی کنید تصویری تهیه کنید که از وضوح کافی برخوردار باشد، پس زمینه شلوغی نداشته باشد و محصول شما به صورت کامل در آن پیدا باشد.
  • پس از تصویر محصول مهمترین مورد هر آگهی را میتوان قیمت آن دانست. به این نکته دقت داشته باشید که هر چقدر هم تصویر و عنوان جذابی برای آگهی انتخاب کنید، اگر قیمت نامناسبی داشته باشد قطعا تماسی دریافت نخواهید کرد. برای ثبت بهترین قیمت میتوانید آگهی های مشابه را نیز در نظر بگیرید. همچنین از انتخاب تگ توافقی به جای ثبت قیمت خودداری کنید. زیرا کاربران علاقه کمتری به آگهی هایی که قیمت ندارند نشان میدهند.
  • توضیحات محصول در جایگاه بعدی از نظر اهمیت قرار میگیرد. سعی کنید توضیحات کاملی از مورد آگهی ثبت کنید و ویژگی های آن را به طور کامل بیان کنید. همچنین لحن مناسبی را برای این قسمت انتخاب کنید. طبق بررسی ها لحن دوستانه بهترین بازخورد را دریافت میکند.
  • چت دیوار را فعال کنید. بسیاری از کاربران تمایلی به برقراری تماس با آگهی دهنده ندارند و ارسال پیام در چت دیوار یا ارسال پیام را برای برقراری تماس با شما انتخاب میکنند.
  • در نهایت اینکه پاسخگوی پیام ها و تماس های دریافتی باشید و در پاسخگویی با حوصله رفتار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *