پاسخگو رایانه
جستجو
Close this search box.

سیم کارت های ۰۹۴۱ و ۰۹۴۲ متعلق به کدام اپراتور است؟

تا چند سال قبل تنها سه اپراتور ارتباطات سیار در کشور وجود داشت که اقدام به تولید و عرضه سیم کارت میکردند. این سه اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل نام داشتند. اما مدتی است که سیم کارتهایی با پیش شماره های جدید مشاهده میشود. خط های 0941 و 0942 جزو همین پیش شماره های جدید میباشند. شاید برای شما نیز سوال باشد که پیش شماره های 0941 و 0942 متعلق به کدام اپراتور است؟! در ادامه همراه ما باشید.

سیم کارت های 0941 و 0942

فهرست مطالب

تا چند سال قبل تنها سه اپراتور ارتباطات سیار در کشور وجود داشت که اقدام به تولید و عرضه سیم کارت میکردند. این سه اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل نام داشتند. اما مدتی است که سیم کارتهایی با پیش شماره های جدید مشاهده میشود. خط های ۰۹۴۱ و ۰۹۴۲ جزو همین پیش شماره های جدید میباشند. شاید برای شما نیز سوال باشد که پیش شماره های ۰۹۴۱ و ۰۹۴۲ متعلق به کدام اپراتور است؟! در ادامه همراه ما باشید.

سیم کارت های آسیاتک
سیم کارت های آسیاتک

خط های ۰۹۴۱ و ۰۹۴۲ ایرانسل هستند یا همراه اول؟!

بسیاری از افراد تصور میکنند که تمام سیم کارت های کشور با هر پیش شماره ای که باشند، متعلق به یکی از اپراتور های همراه اول یا ایرانسل هستند. اما این چنین نیست. چند سالی است که اپراتورهایی به جز اپراتورهای اصلی در کشور مجوز فعالیت دریافت کرده اند که آنها را اپراتور مجازی مینامند. این اپراتورهای پیش شماره های اختصاصی خود را دارند و میتوانند اقدام به عرضه سیم کارت نمایند. اما تفاوت اصلی آنها با اپراتورهای اصلی در این است که زیرساختهای فیزیکی اختصاصی برای خود ندارند و از زیرساخت های اپراتورهای اصلی استفاده میکنند. سیم کارت های ۰۹۴۱ و ۰۹۴۲ نیز متعلق به اپراتور آسیاتک است که یکی از همین اپراتورهای مجازی است.

معرفی اپراتور و سیم کارت های آسیاتک

همانطور که اشاره کردیم سیم کارت های پیش شماره ۰۹۴۱ و ۰۹۴۲ متعلق به اپراتور آسیاتک است و به طور اختصاصی توسط این شرکت عرضه میگردد. شرکت آسیاتک چندین سال سابقه در زمینه عرضه اینترنت Adsl و دیگر خدمات اینترنتی دارد و در راستای گسترش خدمات خود اقدام به دریافت مجوز اپراتور مجازی و عرضه سیم کارت های نسل ۴ نموده است.

سیم کارت 0941 و 0942 آسیاتک
سیم کارت ۰۹۴۱ و ۰۹۴۲ آسیاتک

با توجه یه پیشینه شرکت آسیاتک در عرضه سرویس های اینترنتی، سیم کارتهای این شرکت نیز برای استفاده از اینترنت بهینه شده اند و بیشتر به منظور استفاده در مودم های سیار خریداری میشوند.

نحوه خرید سیم کارتهای ۰۹۴۱ و ۰۹۴۲

برای خرید این سیم کارتها شما میتوانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. قیمت این سیمکارتها با یک بسته اینترنت آغازین در زمان نگارش این مقاله ۱۳۵.۰۰۰ تومان میباشد. برای خرید سیم کارتهای آسیاتک میتوانید به صفحه اختصاصی سیم کارت ۴G آسیاتک در وبسایت این شرکت مراجع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *